Thursday, November 13, 2008

ini belah

Malam ni sahaja entah berapa kali anak aku kena piap, kena leter, kena larang kena bagai.
Awat tak tau malam ni bukan main nakal dan degil lagi dia.

Balik rumah tadi dia terus jamu ikan dia makan...Then, dia ambik ikan plastik pi celup dalam ikan hidup! adeeiii!

Kena sekali.......

Then dia sepah satu rumah.....Habis dia jumpa balloon yang belum tiup..aku la sembunyikan..Ish jumpa plak..satu rumah dia tabur balloon tu..jgn wat main...balloon import tuh....kihkihkih

Then wat hal lagi dan lagi......
Sampai aku jadi penat nak menegur last2 aku tak layan...keriau juga!!!

'Ini belah'
apakah itu?
Perkataaan/frasa ayat ini digunakan bila dia nak nenen.."Ini belah' sambil menunjukkan ke arah(belah) yang dia nak..(cehh ala2 lucah plak jdnya)

"acif nak ini belah"

Dua hari berturut2 aku balik sesudah malam
Melepek dalam lab..penatnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tu pasai aku malas kot le ni!Otak tak cukup oxigen so kurang waras la jadinya.....
gamaknya laaa

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search