Monday, November 24, 2008

ga ya lam alif menjahit

Gila menjahit
Bagaikan kera dapat bunga!
Tak tentu arah hahahaaaaa
Nak beli mahal so dah ada orang baik hati share cara tudung DIY ni maka jagi naik ‘syeh’ laaaaa

Tapi

1. den tak reti jahit so jahitan herot petot
2. tambahan plak mataku memang tak Nampak.nak masukkan benang ke jarum kena bantuan suami tercinta
3. leka ngan tudung sampai terlambat masak nasi..kena peril tuh!
4. ada orang kata aku macam bibik…bibik2 kan suka pakai tudung gini
5. ada orang kata aku pakai tudung Nampak macam tembolok ayam…biasa la pipi I kan tembam gitu!sejak azalli gini…so please don’t mention it!
6. aku memang asyik fikir nak menjahit tudung ja…dan juga gila teringin nak jahit langsir,,padahal nak guna mesin jahit pun tak reti..mesin jahit pun tak dak..plus..fuhhh….teringinnya aku nak buat sarung kusyen! Apakah masalah aku ni?Tak pernah sokmo hidup gila menjahit?bermula bila kami decided nak jahit table runner ngan sarung kusyen….lepas tu mektwain perkenalkan tudung plak sooo….berjangkit2….
7. takkan aku ada bakat dalam jahitan?mak aku memang pandai menjahit tapi aku rasa genetic tu adik aku yang pompuan dah ambik..adik aku tu siap ambik fasyen design lagi…takkan ada juga dapat ke aku????

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search