Thursday, November 20, 2008

tudung & muka

1. tudung mektwain.
Aku sukaaaaaa..
Aku nak cuba buat lagi.
Sampai aku pandai
Aku nak kena beli
a. gunting untuk gunting kain,sebab aku tak ada.Aku guna gunting stationery ja tuh buat tudung maka herot petot.
b. Aku nak beli kapur penanda.Aku bantai kaler pensel anak aku ja buat penanda sblm ni.
c. Aku nak wat ‘pola’?ke apa ntah ala..wat kat kertas then tekap kat kain tu la dengan lebih elok.Aku guna sok kabaq the star lama ja sebelum ni so aku nak beli proper sikit la.kertas minyak ok kan?
d. Aku nak try ajak suamiku pi kamdar juga soon or later.Hahahaaaaaa
e. Aku nak perkemaskan seni jahitan tanganku. Untuk mencantum aku search kat internet kita kena guna jahitan kia.Alhamdulillah aku reti hahahahhaaaaa…

2. Ni nak marah kat ‘bio essence’ (gini kot ejaannya)
Aku pi Giant section 18 hari senin lepas.
Aku dengar satu iklan ‘bio essence’ kat giant.
“KATAKAN TIDAK KEPADA MUKA BULAT DAN TEMBAM.BIO ESSENCE”
Cilakak
Apa dosanya bermuka bulat dan tembam???
Haaaa muka aku bulat dan tembam…Salah ka???
Cari la motto lain jangan sampai menghina kejadian yang ALLAH jadikan.

Apa depa ingat kalau aku yang sah2 rangka muka bulat ni bleh trim muka aku jadi bujur sirih ka????

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search