Wednesday, November 19, 2008

terkinja-kinja wat tag yang sama-dr mimielola-stesen kerja saya ver.2


Aku menjawap tag mimielola


dan ingin melenakan tidur kan non nan tersayang.


Gambar2 ni motifnya nak menunjuk2 semata2 tiada tujuan lain melainkan nak menunjuk...ish ishish...




Ni dah pernah tayang.....gun...bleh la kalau nak beli sebiji kereta kancil ngan kos pembelian ini mende

Ni tulang ikan yang kucing dah makan isinya...antenna daaaa...ni morah rm45+


Ni ocsiloskop...mahal ni...bleh beli rumah!aku tak de kena mengena pun ngan mende nih hahahaa

ni namanya spectrum analyzer.Dari zaman aku dok Univ sampai la ni kena ngadap mende nih..ish ish ish..

Ni solder iron namanya.Aku ambik gambarnya.Nak guna bukannya nampak kalau nak solder sebab part size kecik lagi dr tungau!


Haaaa....ni apa?ini namanya noise simulator..apa gunanya..simulate noise la kahkahkah.. aku memula masuk kerja mmg ngdap mende ni..le ni dah tak adap dah la


Ni apo?Ni namanya bilik kebal yang udah tak kebal


Ni khas buat kak non smiley
sila intai kat cecelahan tu nampak???
ada nampak???
bleh tido ka malam ni???
So amacam????
kihkihkih
aku harap korang enjoy

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search