Friday, November 21, 2008

Tag dari CapT

1) bekas kekasih saya adalah
saya tiada kekasih lain kecuali yang ada

2) saya sedang mendengar bunyi
bunyi dua orang sedang bercakap ..sapa den tak tau…

3) mungkin saya patut
kuruskan badan saya segera hahahaaaa

4) saya suka belajar
macam-macam…segalanya

5) sahabat baik saya
anda semua

6) saya tak paham
saya akan cakap tak paham

7) saya kehilangan
minat untuk jadi jurutera hahahaa

8) ramai yg berkata-kata tetapi tidak mengotakannya

9) makna nama saya ialahpemberi/pembantu….

10) cinta tu adalah abadi dan suci

11) di suatu tempat sunyi saya memang tak berani nak lalu

12) saya akan cuba mengeluarkan diri saya dari tempat duduk saya ini untuk selama-lamanya

13) makna SELAMANYA ialah sentiasa bersama? Selama ada kat perak dan ada kat kedah…

14) henpon saya...memang tahan lama walaupun orang kata henpon ‘jenis tu’ orang dah tak guna.yang pertama tahan 6 tahun yang ni dah 3 thn!

15) saya paling meluat bila saya kena tunggu orang

16) bila saya bangun dr tidursaya akan baca doa bangun tidur

17) party adalah sesuatu majlis yang seronok jika yang pergi itu kawan-kawan yang serasi dengan kita

18) haiwan yg paling cute bagi anak aku adalah CAT

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
semua seronok la

20) hari ini saya rasa sgt tension-

21) mlm ini saya akan cuba jahit tudung lagi

22) saya btl2 inginkan dapat stay at home jaga anak.

23) bila tgk muka kt cermin pg td
tak dan nak teliti

24) shopping kompleks
kalau window shopping memang kerap aku pergi

25) makanan segera biasanya aku makan bila malas masak

26) ayat2 terakhir kata pd org
“ini sahaja yang I dapat”merujuk kepada satu document yang didapati tidak diserahkan kepada aku

27) nk pnjgkn tag ni?tak mau la..tapi kalau ehemm..ehem….buatlah jika teringin

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search