Monday, November 24, 2008

you know what i mean???you know...

YOU KNOW

Perasan tak?Terutamanya artis kalau ditemu ramah suka sebut….”bla bla bla I blab la ..you know….”

Serius…I DON’T” KNOW!!!

Saya tak suka itu ‘you know’

Bagi aku….kalau orang yang banyak sebut ‘you knoe you know’ ni tak confident!

Kat opis aku ada orang suka sebut…Actually…actually…actullay this one actually…

Or satu lagi…basically…basically…basically….

Semua2 ni orang yang tak muhibbah minda ja suka sebut! Hahahaaaaaa

Ampun maaf jika mengguris sesiapa…


Btw…ketika aku berjaga malam ahad sambil menjahit tudung.Aku telah tertonton rancangan TV yang dihostkan oleh itu ustaz ‘rock’
Maaf ustaz..wa tak tau nama lu!

Cerita bab..
‘mengagung-agungkan artis’

Sungguh orang kita ni kalau artis fuhhhhhhhhhhh nak follow aja…
Asalkan artis yang buat semua bagus…tidak kufahami….

Kalau ikut artis2 yang bagus2 berpendidikan berakal oklah..tapi kalu hok yang ikut si fasha sanda tu ka…ikut si sapa kai gaduh kat disco tu???
minta dijauhkan.

Tapi fikir2 balik
Biar anak aku tengok anime dari dia tengok cerita yang ntah apa2..at least anime aku bleh cakap “that;s not real..animation only!”

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search