Monday, November 3, 2008

Ibu susuan-anak susuan

Aku ada le bergurau senda ngan anak dan suami aku tentang 'nak ambil anak susuan'

komen si suami:Apsal ayang ni beriya sangat? Abang tak nak kasih sayang akif dikongsikan..
komen isteri: Hahahahahhahahaaa(gelak jahat)
Komen si anak: Acif baby...Acif nenen..Tak bleh baby xxxxx
komen mommy: ya la ya laaaaa

Mami hafiy, (ya anda mami hafiy al-fateh)..Mommy cik gedebi tanyakan cik gedebi..
Kalau baby hafiy nak nenen sesama bleh tak dia kata tak leh..
Ishh ish

Tapiii..kalau tunjuk gambar Hafiy bukan main suka siap nak gigit lagi!

Ha-cyan(Hassan daaa.....ya anak ko puan Fariza)
Anak aku pronoun hassan as ha-cyan
Aku tak tau sebab pelat ka sebab manja dan cute
Kalau bahasa jepun -cyan membawa maksud ala2 manja dan cute gitu...
Ha-cyan=Cik Ha.

topik yang tak da kena mengena

Aku masak nasi tomato untuk makan malam yang mana memang makan malam sebenar..Boleh makan pukul 9pm lebih Hahahaaaa

Sebab apa gigih benar aku masak nasi tomato?
Sebab aku teringin nak makan.Taska anak aku siang tadi menu nasi tomato.

Lagi satu sebab
Malam tadi pasar malam sect 18 Shah Alam
Kalau aku nak beli nasi tomato kat pasar malam
1.nasi dah sejuk
2.mahal..last aku beli sebungkus rm4.50
Kalau beli 2 bungkus dah rm9..Biasa la akukan kedekut....Nak simpan duit nak buathamparan permaidani!!!!Kahkahkahkah- kore ha tatemae desu!

Kos aku berbeli tadi
RM47+
Tapi aku beli ngan stok makanan dalam tin, green peas and susu cair and minyak sapi
Kira tolak RM10++..so malam ni aku spend rm37

Bila masak banyak le plak so ada bakinya

1.Bleh makan esok juga! Hahahahaaa
2.kalau aku rajin esok aku bawa bekal..Tadi pagi aku bawa bekal mi goreng yang sedap gile!!!!

Teringat esok
teringat aku akan betapa dalam lab! OHHHHHHHHHHHHHHHHHH.....

Ya Allah permudahkan urusan aku..Kalau project on hand drop pun OK! (jahatnya)
Ada 4 project jalan serentak! 3 aku kena juga involve nak tak nak...1 boss(lady) yang buat sendiri
sian plak aku nengok
Ahkak ni aku tengok bnyk improve dalam soal management project...
Yang paling aku lucu..sebelum2 ni aku yang akan email dia minta dia check documents aku..tapi untuk project yg 1 tu dia plak yang email aku minta tolong nengokkan...

2 projects yang aku involve-ponat..dalam sejarah aku kerja suwei betoi la 2 project ni
adakah ini noktah yang aku harus titikkan????

project yang ke-4...Langsung aku tak mulakan hatta secalit pun..apa nak jadi?????

project2 yang disebut adalah project berkumpulan.Aku ada bahagian sedikit sahaja..namun impactnya besaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr
Gerun aku!!!

kan sudah aku melalut jauh.....

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search