>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Tuesday, November 25, 2008

zalim

sejak akhir-akhir ni anak aku kerap benar kena 'piap'
geram tau
kalau aku larang dia buat derk memang aku bagi sebji!
Rasa zakim
tapi aku rasa zalim lagi orang yang tak pernah ambik tau hal anak dia
kalau dia kenyang dia tak pk dah yang anak dia lapar
kalau dia nak bergembira suka ria dia bleh lupa anak dia wujud..
bagi aku jenis tu lagi zalim!

kat daycare anak aku
ada sorang bdak pompuan ni suka sgt nak aku melayan dia
Aku terus terang aku tak suka bdak ni
1.pengotoq
2.mak pak dia pun tak layan dia sgt pun so apa kes aku nak layan dia?
3.aku pi nak jumpa anak aku bkn nak layan dia..lantak la dia apa hal aku nak spend masa aku untuk bdak tu?
4.aku tak kenal pun mak pak dia..pak dia kalau jumpa org bknnya nak greet apa2 ka..yang maknya plak ..no komen..

sangat kebodohan kan bila aku berkira dengan budak.Sungguh aku kena berkira
hish geli aku nak ambik kisah bdak gini (ingat bdak yang aku citer ada 'bau' tu?)
Ni la bdaknya

kesian dia tak diberi perhatian oleh mak pak dia
dan kesian aku tak suka nak melayan dia
aku takleh laaaaa...
walaupun aku rasa bersalah aku tetap takleh nak layan itu budak....
aura tu memang tak dak!

aku sedih juga bila dia cuba dapatkan perhatian aku
anak aku macam biasa bila aku sampai dia akan lompat2 happy...akan report apa dia buat sapa belasah dia

si bdak pompuan tu pun meniru apa anak aku buat dah tu menarik2 aku agar layan dia jgn layan anak aku hishhh....
apa kes?
aku angguk aja kat bdak tu tapi kat anak aku aku belai peluk cium laa..anak maklah nyah so mak layan luar biasa....
aku angguk ngan geleng2 juga kat bdak tu walaupun aku tak berkenan..
zalim juga la aku ni....

tak boleh dan kalau boleh aku tak nak terlibat!
memang aku memilih
yang bdak cute2 bersih2 aku layan serius..melampau kan???
yang aku kenai mak pak dia aku layan..
Mmmmm...fukuzatsu

No comments: