Monday, November 3, 2008

blogging blogging

Apa aku dapat?

Aku memula blogging pada tahun 2004
Aku guna blogdrive masa tu sampai 2005 juga la...Aku stop guna blogdrive sebab aku tengok blogspot lebih menepati kehendak aku
FREE maaa..
Masa memula aku guna blogdrive sebab aku tak reti html code bagai ni
Zaman tu blogspot mmg kena tau html bagai paling tidak kena tau basic..Aku time tu '0'
zenzen wakaranai...shiranai.

Opss before aku ke blogspot.
Aku guna wordpress FREE..Tapi..sungguh aku tak berapa bleh bebas hahahahaa
so demi yang FREE dan agak berkebebasan aku mulakan blogspot.

Apa aku dapat dengan blogging

1. Memang release tension aku
2. Aku dapat ramaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kawan
3. Aku dapat banyak kritikan
4. Aku suka

Gamaknya dengan 4 reason gini aku akan dikatakan 'ada masalah jiwa' ke idak ya???

Pada pandangan akulah kan
kita ni sebenarnya semua ada masalah jiwa..sama ada tahu nak kawal dengan tidak aja.
Sakit jiwa ni kalau dituruitkan memang akan membawa kita terus jadi tak waras dan tak pakai akal fikiran....
Aik apa pula aku melalut ni???

Btw..kepada kawan-kawan aku(kawan2 ya)
Korang tau dak apa makna perkataan 'berserut'?

My darling hubby bear gelakkan aku bila aku sebut "jangan le letak benang panjang sangat kat jarum kat berserut"

Adakah aku menggunakan perkataan yang tak wujud????

berserut yang aku maksudkan...bersimpul..berselarut????
Ohhhh Bahasa Malaysiaku!!!

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search